فایل آکادمی(Academy file)

فایل آکادمی(Academy file)

(Academy file)File-academy
فایل آکادمی(Academy file)

فایل آکادمی(Academy file)

(Academy file)File-academy

رابطه بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی


رابطه بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی در دانش آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه بود این پژوهش از نظر موضوع در حوزه تحقیقات آموزش و پرورش قرارمی گیرد این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی استجامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان دخترانه است

دانلود رابطه بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی

مدرسه 
دانش آموزان
حمایت تحصیلی 
 پیشرفت تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 539 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی در دانش آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه بود. این پژوهش از نظر موضوع در حوزه تحقیقات آموزش و پرورش قرارمی گیرد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش تحقیق از نوع توصیفی -پیمایشی است.جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان دخترانه  است.

برای بدست آوردن حجم نمونه در این تحقیق از فرمول کوکران استفاده شده است ، و حجم نمونه 160 نفر تعیین شد. در این تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است: پرسشنامه پیوند با مدرسه و پرسشنامه حمایت تحصیلی. اعتبار محتوای این پرسشنامه توسط استاد راهنما و تعدادی از مدیران مدارس شهر مورد تأیید قرار گرفته است و از اعتبار لازم برخوردار می باشد. دراین پژوهش جهت بررسی داده های آماری از نرم افزار  SPSS استفاده شده است. نتایج به دست آمده از آزمون ها نشان می‌دهد حمایت تحصیلی دانش آموزان توانایی پیش بینی متغیر پیوند با مدرسه و همه مؤلفه های آن را دارا می باشد. در نتیجه فرضیه اصلی تحقیق عبارتست از: بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی دانش آموزان رابطه معنی دار وجود دارد ، که مورد تایید قرار می گیرد.

فهرست مطالب

فصل اول کلیات پژوهش

1-1- مقدمه. 2

1-2- بیان مسئله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش.... 4

1-4- اهداف پژوهش.... 5

1-4-1- هدف اصلی.. 5

1-4-2- اهداف فرعی.. 5

1-5- سوالات پژوهش.... 5

1-5-1- سوال اصلی.. 5

1-5-2- سوالات فرعی.. 6

1-6- فرضیات پژوهش.... 6

1-7- قلمرو پژوهش.... 6

1-7-1- قلمرو موضوعی.. 6

1-7-2- قلمرو زمانی.. 6

1-7-3- قلمرو مکانی.. 6

1-8- تعریف اصطلاحات پژوهش.... 6

  فصل دوم ادبیات پژوهش

2-1- مقدمه. 11

2-2- پیوند با مدرسه. 11

2-2-1- تعریف مدرسه. 11

2-2-2- اهمیت بررسی پیوند با مدرسه. 11

2-2-3- تعاریف پیوند با مدرسه. 13

2-2-4- تئوری های پیوند با مدرسه. 13

2-2-4-1- تئوری کنترل اجتماعی.. 13

2-2-4-2- تئوری خود کنترلی.. 32

2-2-4-3- مدل رشد اجتماعی.. 39

2-2-5- سبک های پیوند با مدرسه. 41

2-2-6- نقش خانواده در پیوند با مدرسه. 43

2-3- حمایت تحصیلی.. 46

2-3-1- تعاریف... 46

2-3-2- نظریات حمایت تحصیلی.. 46

2-3-3- شخصیت معلم وی‍ژگی های معلم و فشارهای روانی معلم.. 47

2-3-4- امنیت عاطفی معلم.. 48

2-3-5- نگرش های معلم.. 49

2-3-6- سبک های معلم.. 50

2-3-7- ارزش صحبت کردن معلم.. 51

2-3-8- فشارهای روانی معلم.. 52

2-3-9- نفش خانواده در حمایت تحصیلی فرزندان.. 53

2-4- پیشینه تحقیق.. 58

2-4-1- پژوهش های خارجی.. 58

2-4-2- پژوهش های داخلی.. 58

 فصل سوم روش شناسی تحقیق

3-1- مقدمه. 65

3-2- روش پژوهش.... 65

3-3 جامعه آماری.. 66

3-4- نمونه آماری.. 66

3-5- ابزار جمع آوری اطلاعات... 67

3-6- روایی و پایایی پرسشنامه. 68

3-6-1- تعیین اعتبار( روایی)پرسشنامه. 68

3-6-2- تعیین پایایی( قابلیت اعتماد)پرسشنامه. 68

3-7- تجزیه و تحلیل آماری.. 70

 فصل چهارم‌تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

4-1- یافته‌های توصیفی پیرامون نمونه تحقیق.. 72

4-2- تحلیل توصیفی و استنباطی فرضیه های تحقیق.. 74

 فصل پنجم ارائه نتایج و پیشنهادات تحقیق

5-1- مقدمه. 86

5-2- نتایج توصیفی.. 86

5-3- نتایج استنباطی ( نقد و بررسی فرضیات)86

5-3-1- فرضیه های فرعی.. 87

5-4- پیشنهادات... 88

5-4-1- پیشنهادات برای سازمان :88

5-4-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. 90

5-5- محدودیت های پژوهش.... 90

منابع.. 91

منابع فارسی.. 91

منابع لاتین.. 91

 فهرست اشکال

شکل 4-1: نمونه تحقیق براساس مقطع تحصیلی.. 72

شکل 4-2: نمونه تحقیق براساس شغل پدر73

شکل4-3: بررسی نمونه به تفکیک شغل مادر74

 فهرست جداول

جدول 4-1: نمونه تحقیق به تفکیک مقطع تحصیلی.. 72

جدول 4-2: نمونه تحقیق به تفکیک شغل پدر73

جدول 4-3: نمونه تحقیق به تفکیک شغل مادر73

جدول 4-4 میانگین و انحراف معیار متغیر‌های پژوهش.... 74

جدول 4-5ماتریس‌های همبستگی متغیرهای پژوهش.... 75

جدول 4-6 خلاصه رگرسیون پیش‌بینی پیوند با مدرسه و مؤلفه های آن براساس متغیر حمایت تحصیلی.. 76

جدول 4-7 میانگین و انحراف معیار متغیر‌های پژوهش.... 76

جدول 4-8ماتریس‌های همبستگی متغیرهای پژوهش.... 77

جدول 4-9خلاصه رگرسیون پیش‌بینی پیوند با مدرسه و مؤلفه های آن براساس متغیر حمایت تحصیلی معلم.. 78

جدول 4-10 میانگین و انحراف معیار متغیر‌های پژوهش.... 78

جدول 4-11ماتریس‌های همبستگی متغیرهای پژوهش.... 79

جدول 4-12خلاصه رگرسیون پیش‌بینی پیوند با مدرسه و مؤلفه های آن براساس متغیر حمایت تحصیلی پدر80

جدول 4-13 میانگین و انحراف معیار متغیر‌های پژوهش.... 80

جدول 4-14ماتریس‌های همبستگی متغیرهای پژوهش.... 81

جدول 4-15خلاصه رگرسیون پیش‌بینی پیوند با مدرسه و مؤلفه های آن براساس متغیر حمایت تحصیلی مادر82

جدول 4-17ماتریس‌های همبستگی متغیرهای پژوهش.... 83

جدول 4-18خلاصه رگرسیون پیش‌بینی پیوند با مدرسه و مؤلفه های آن براساس متغیر حمایت تحصیلی همسالان.. 84

 

دانلود رابطه بین پیوند با مدرسه و حمایت تحصیلی

پاورپوینت باهاوس، مدرسه ای که یک سبک معماری شد


پاورپوینت باهاوس، مدرسه ای که یک سبک معماری شد

پاورپوینت باهاوس؛ مدرسه ای که یک سبک معماری شد

دانلود پاورپوینت باهاوس، مدرسه ای که یک سبک معماری شد

باهاوس مدرسه ای که یک سبک معماری شد
دسته بندی عمران و معماری
فرمت فایل zip
حجم فایل 6772 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

نام فایل : باهاوس؛ مدرسه ای که یک سبک معماری شد

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 25

حجم : 7037 کیلوبایت


بنام خدا
باهاوس؛ مدرسه ای که یک سبک معماری شد
تاریخچه مدرسه باهاوس
باهاوس (به معنای خانه ی معماری)نام یک مدرسه معماری و هنرهای کاربردی در آلمان بود که از سال 1919 تا 1933 به پرورش هنرمندان پرداخت و نقش مهمی در برقراری پیوند میان طرح و فن ایفا کرد. مکتب باهاوس توسط والتر گروپیوس تاسیس شده است. اسم bauhaus از کلمات آلمانی “tobuild” (برای ساختن) و” house“ (خانه ) ریشه گرفته شده است .علیرغم اسمش و حقیقت اینکه موسس آن یک معمار بوده ، باهاوس یک دفتر معماری در سالهای اول تاسیسش برای خود نداشت. شیوه باهاوس یکی از تاثیرگذارترین وقایع در معماری مدرن وطراحی مدرن شد. این مکتب تاثیرات عمیقی برتوسعه هنرهای معماری، طراحی گرافیک،طراحی داخلی ، طراحی صنعتی داشت. این مکتب در سه شهر آلمان، در سه دوره ی زمانی (وایمار از 1919 تا 1925، دسائو از 1925 تا 1932 و برلین از 1932 تا 1933) و تحت مدیریت سه معمار (والتر گروپیوس از 1919 تا 1927، هانس مه یر از 1928 تا 1930 و لودویگ میس ون دروهه از 1930تا1933) به فعالیت پرداخت. تغییرات مکان و مدیریت منجر به تغییر مداوم در تمرکز ،تکنیک،اساتید و سیاست گذاری های آن شد.
...
بلافاصله پس از جنگ جهانی اول یک دوره زنده رشد اقتصادی در اروپا و ایالات متحده پدید آمد اما این چرخش صعودی چندان دوام نیافت. پنجشنبه سیاه در سال 1929، یعنی روزی که نرخها در بازار بورس نیویورک سقوط کرد نمایانگر یک بحران اقتصادی جهانی بود. طی همین دوران، جنبش های سوسیالیستی که از طرف انقلاب اکتبر روسیه حمایت میشدند، تقریبا در تمام کشورهای اروپایی قدرت یافته و به تحرک در آمده بود. ترقی و پیشرفت اقتصادی که در سال 1926 آغاز شده بود، همگام با رقابتهای بی باکانه و ظالمانه پیش میرفت تا اینکه از سال 1929 به بعد ارقام بی کاری رو به افزایش گذاشتند و مهمترین نکات مورد بحث و مشاجره در مبارزات طبقاتی مشکل لاینحل مسکن بود .در نتیجه سرتاسر جهان به یک کارگاه عظیم ساختمانی تبدیل شد و این پیدایش نیازهای جدید ساختمانی ، معماری را با یک چالش بی سابقه روبرو گرداند.
با توجه به گسترش این چالش و نیاز مبرم به هزینه های پایین تر ساختمانی ، امکانات به کارگیری روشهای تولید انبوه در صنعت ساختمان مورد تحقیق قرار گرفتند و حرکتهای رو به جلویی مشاهده شد اما این جریانات در زمینه فرهنگی نیز بازتابهایی داشت و به طور اخص واقعه ای بود که نتایج دور و درازی در پی داشت و آن تاسیس باهاوس توسط والتر گروپیوس در سال 1919 در شهر وایمارآلمان با ادغام «آکادمی هنرهای زیبا» و «مدرسه هنرها و پیشه ها» بود.

والتر گروپیوس

والتر گروپیوس، از تأثیرگذارترین معماران مدرنیته، در سال 1883 در آلمان به دنیا آمد. در سال  به همراه پیتر بهرنز شرکتی را تأسیس کرد. که در این زمان کارمندانی همچون میس ون ده روهه و لوکوربوزیه در شرکت وی به کار مشغول شدند. گروپیوس در سال 1910 شراکت با بهرنز را ترک کرد و به همراه آدولف مه یر شرکتی را تأسیس نمودند. آنها در این مدت یکی از ساختمان های اولیه سبک مدرن -کارخانه فاگوس- را ساختند. دیوارهای پرده ای شیشه ای این ساختمان نشان دهنده یکی از اصول کلی سبک مدرن شد که در آن فرم از عملکرد پیروی می کند.








ساختمان شیشه ای کارخانه فاگوس، از نخستین ساختمان های سبک مدرن
...
در سال 1919 وی با ادغام آکادمی هنرهای زیبا و مدرسه هنرها و پیشه ها، مدرسه معماری مشهور باهاوس را در وایمار بنیان نهاد. یکی از مشهورترین کارهای والتر گروپیوس ساختمان مربوط به همین «آموزشگاه هنری» معروف به نام «باهاوس» است که خود از بنیان گذاران آن بوده است. این بنا که در سال 1925 (هشتاد و سه سال پیش) در آلمان ساخته شده است به صورت یک الگو برای تمام بناهای مدرن پس از آن درآمده و تمامی ایده های به کار رفته در ساخت آن اعم نمای شیشه ای، پنجره های مکانیکی، راه پله ها، ریل های سقفی مخصوص نورپردازی استودیوها، سیستم حرارت مرکزی و غیره برای اولین بار در این ساختمان ارائه شده اند.





ساختمان مدرسه هنری باهاوس
....

دانلود پاورپوینت باهاوس، مدرسه ای که یک سبک معماری شد

مقاله ترجمه شده افول حسابداری حرفه‌ای آکادمیک: استخدام در جامعه آکادمیک حسابداری


مقاله ترجمه شده افول حسابداری حرفه‌ای آکادمیک: استخدام در جامعه آکادمیک حسابداری

استخدام یک گروه آکادمیک حسابداری دارای پروفایل مشابه با بقیه دانشگاه ها است که دارا بودن مدرک دکترا امتیاز به حساب می آید دلایل این روند با استفاده از چارچوب منطق‌های فرهنگی و سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد

دانلود مقاله ترجمه شده افول حسابداری حرفه‌ای  آکادمیک: استخدام در جامعه آکادمیک حسابداری

افول حسابداری
افول حسابداری حرفه‌ای
آکادمیک حسابداری
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه
کاملترین مقاله ترجمه isi
ترجمه مقاله isi خارجی
مقاله حسابداری مدیریتی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 995 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

 شامل 49 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

 فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

افول حسابداری حرفه‌ای آکادمیک : استخدام در جامعه آکادمیک حسابداری

عنوان انگلیسی:

:The decline of the professionally-qualified accounting academic

Recruitment into the accounting academic community

چکیده

استخدام یک گروه آکادمیک حسابداری دارای پروفایل مشابه با بقیه دانشگاه ها است که دارا بودن مدرک دکترا امتیاز به حساب می آید. دلایل این روند با استفاده از چارچوب منطق‌های فرهنگی و سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد . زمینه ی استخدام و تغییرات سازمانی تاثیر گذار بر استخدام در زمینه ی حسابداری در دانشگاه، از طریق دیدگاه‌های روسای دپارتمان هایی که در مورد سیاست‌های استخدامموسسه و الزامات اصل آنها دانش دارند، بررسی می‌شود . به نظر می‌رسد که فرآیند ارزیابی تحقیق یک محرک تغییر الگوهای استخدام است و استخدام در دو حوزه متضاد در نظر گرفته می‌شود : اسکاتلند ، که ارزیابی دوره ای در دانشگاه‌های قدیمی و جدید را در بردارد و جمهوری ایرلند که چنین فرآیندی ندارد . با وجود تفاوت در دیدگاه‌های بیان شده سران در این زمینه‌ها و تفاوت‌های مختلف در محیط های تحقیقی آن ها گرایش در همه بخش‌ها به سمت استخدام ( اسکاتلند ) یا رشد( جمهوری ایرلند ) دارندگان مدرک دکترا به جای کارکنان حرفه‌ای حرفه‌ای است .

دانلود مقاله ترجمه شده افول حسابداری حرفه‌ای  آکادمیک: استخدام در جامعه آکادمیک حسابداری